Mój niezbędnik wiosną

13:08


PL: Wiosna (tuż po lecie) jest moją ulubioną porą roku, ze względu na trochę wolnego i temperatury nie za niskie, ale też nie za wysokie. Majówka już się kończy, ale nie należy się smucić, bo już za półtora miesiąca upragnione wakacje i lato. Rok szkolny przeszedł bardzo szybko. Doskonale pamiętam 1. września i smutek po powrocie do szkoły. Aktualnie znajduję się w tym momencie, kiedy to wyczekuje się wycieczki, końca nauki i najlepszych dwóch miesięcy w całym roku. 

ENG: Spring (just after the summer) is my favourite season because we have some time off and weather is fantastic. Free time is coming to an end but we haven't to grieve because one and a half month – holiday! School year passed very quickly. I remember 1st of September and sadness after returning to school. Now I am in a moment when everyone waiting for trip, end of science and two the best months on the year.










PL: Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację – jest to mój „must have” na wiosnę. Nie myślałam o tym w ten sposób do momentu, kiedy nie włożyłam na siebie białego T-shirtu, czarnych rurek i skóry. Coś idealnego dla mnie. Zauważyłam, że tak ostatnimi czasu wędruję prawie że cały czas. Całość dopełniam okularami przeciwsłonecznymi, z którymi ostatnio się nie rozstaję. Filtr polaryzacyjny odcina określony rodzaj widma światła przez co patrzenie przez takie szkła staje się łatwiejsze, a nasze oczy na ostrym słońcu odpoczywają.

ENG: Today's stylization is my „must have” for spring. I didn't know about this until moment when I wear white T-shirt, black jeans and leather jacket. Recent times I go dressed like that almost all the time. 



sunglasses: eoptyk.24.pl  T-shirt & leather jacket: New Yorker; jeans: ONLY

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Też uwielbiam wiosnę! Stylizacja jest świetna, lubię takie proste połączenia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna kurtka! :)
    http://hiwhitechocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.

WSPÓŁPRACA