Wiosennie

18:13

Tym razem przychodzę do Was z typowo wiosennymi zdjęciami i stylizacją. Dzisiaj prezentuję jeden z wielu zestawów, które udało mi się skomponować na sezon wiosna-lato 2016. Szafę zaopatrzyłam już w nowe i świetnie wyglądające ubrania, a to oznacza, iż na blogu pojawi się sporo dobrych outfitów na aktualną porę roku. A w co należy zaopatrzyć naszą szafę, jeśli mamy ochotę codziennie wyglądać świeżo, ładnie i modnie?




Jednym z ważniejszych ubrań na kwiecień i maj jest trencz. Ja wybrałam czarny, jednak niezwykle podoba mi się również ten w kolorze beżu. Na wiosnę, jak i na lato preferuję minimalistyczne t-shirty: białe, szare, czarne, beżowe lub (w moje ukochane) paski. Modny w tym sezonie stał się zamsz i on również przykuł moją uwagę. Spóniczki, kurtki, a może spodnie? Ważne, aby przynajmniej jeden element w Waszej garderobie wykonany był właśnie z tego materiału. Okulary przeciwsłoneczne - podstawa. A buty? Wpadłam na pomysł osobnego wpisu o modnych i dobrych butach na wiosnę, zatem czekajcie.
W tym sezonie doszłam do wniosku, aby do swojej szafy wnieść trochę koloru i postanowiłam zaopatrzyć się w kwiecistą sukienkę, w której stylizację na blogu niebawem będziecie mogli oglądać. Do nowego nabytku uwielbiam zakładać jeansową kurtkę i polecam to każdemu! W sieciówkowych ofertach pojawiło się sporo ciekawych modeli, również dla mężczyzn. Czemu by nie skorzystać? Jeans można łączyć z wieloma innymi materiałami i za każdym razem zachowywać przy tym estetyczny wygląd.
Co z resztą? O moich podstawowych wyborach poczytacie we wpisie z sierpnia, w którym przedstawiłam podstawę każdej dobrej szafy.











koszula/shirt: second hand
kapelusz i torebka/hat and bag: Dresslink
kurtka/coat: New Yorker
spodnie/pants: Bershka
buty/shoes: Pull&Bear

Na czas, w którym niestety nie było mi pisane udzielać się na blogu, z wielką przyjemnością zajęłam się swoim kanałem na YouTube, który mam nadzieję, że w najbliższym czasie będzie funkcjonował tak jak blog. Zapraszam Was do subskrypcji i oglądania najnowszych filmów.




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jeju jaka fajna codzienna stylizacja ! Koszula jest cudowna ale apaszka jest mega *.* kocham tego typu dodatki.
    Śliczny kapelusz i bardzo fajne miejsce na sesję !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń

.

WSPÓŁPRACA