Część pierwsza - casual

11:20


Skórzana lub jeansowa kurtka, adidasy albo szpilki - czyli od tego, co dobierzemy do danej rzeczy, zależy charakter naszego stroju. I na to postanowiłam przeznaczyć dwa wpisy, które będą się ze sobą łączyć za pomocą jednej sukienki, którą wykorzystałam do dwóch różnych outfitów - bardziej casual'owego i tego eleganckiego, z którym długa, czarna sukienka kojarzy się o wiele bardziej. Zaczniemy jednak od zestawu, do którego stworzenia pokusiła mnie chęć tworzenia kontrastów. Kto odważyłby się włożyć czerwone adidasy do szyfonowej maxi sukienki? Mnie to dość mocno przypadło do gustu, biorąc również pod uwagę fakt, że dodając jeansową kurtkę i szmacianą torbę, tworzę stylizację fenomenalnie pasującą na weekendowe zakupy czy nawet spacer. 
W takim wypadku ważny jest jednak dobór dodatków. Pozostawienie samej sobie sukienki z wyrazistymi butami - co to to nie. Delikatny makijaż, wcześniej wspomniane akcesoria i oczywiście sytuacja, powodują, iż nie problem jest wpasować taką kreację do codziennego użytkowania. 
Co innego, jeśli w grę wchodzą wysokie buty czy elegancka kopertówka, ponieważ wtedy charakter stylizacji zmienia się diametralnie - ale o tym przy okazji kolejnych zdjęć z drugą wersją dla mojej maxi black.











sukienka/dress & torba/bag: H&M
kurtka/jacket: Levi's
buty/shoes: Deichamnn

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Boże, jak pięknie wyglądasz, naprawdę :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

.

WSPÓŁPRACA