Dla urozmaicenia

17:36


Słoneczne, upalne dni przeplatają się z ulewnymi popołudniami i wieczornymi burzami. Sprawia to, że wychodząc nie odczuwamy aż takiego gorąca, co mnie osobiście bardzo odpowiada. W pewne dni zakładam szorty, sukienki i topy, natomiast za jeden dzień długie spodnie i skórzaną kurtkę. Myślę, że to swego rodzaju urozmaicenie, przez które nie nudzą się letnie zestawy.

Co roku moja głowa jest pełna nowych pomysłów, jeśli chodzi o stylizacje na daną porę roku. Tak jak zimą dwa lata temu w mojej szafie królowała czerń, tak na wiosnę i lato 2016 zaplanowałam wprowadzić nieco koloru do swojej garderoby. Mimo wszystko nigdy nie zrezygnuję z ulubionych kolorów i klasycznych wzorów (nie, teraz moja szafa nie będzie przypominała bożonarodzeniowej choinki), zatem zdecydowałam się postawić na czerwone buty i w przypadku dzisiejszego outfitu, żółty T-shirt. Na ulicach praktycznie cały czas dostrzegam szaro-czarne zestawy niewyróżniające się zbytnio, a ja z racji, że kocham eksperymentować, stwierdziłam: czemu by nie spróbować? Kupując czerwone buty nie do końca byłam świadoma, do czego je włożę, jednak myślę, iż jeden z efektów końcowych prezentuję się całkiem dobrze, a owe obuwie pojawi się na blogu w połączeniu z zupełnie innymi ciuchami.














T-shirt: Forever21
skórzana kurtka/leather jacket: New Yorker
jeansy/jeans: second-hand
buty/shoes: Deichamnn


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Stylizacja mi się baaardzo podoba! Sama boję się kolorów, ale chyba powoli idę w tym kierunku, szczególnie kiedy widzę je na innych dziewczynach. :)

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    http://recenzjemlodejmamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz, śliczna jesteś no :)
    Pozdrawiam serdecznie! :*
    http://nessperfection.blogspot.com/2016/06/bonprix-its-me.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny to kolor ponadczasowy (nie żebym faworyzowała ;)), ale rzeczywiście przyszedł do nas już jakiś czas temu spory szał na niego, a mało kto potrafi stworzyć na sobie coś za czym chciałabym obejrzeć się na ulicy ;)
    Jeśli chodzi o Twoją stylizację - zdecydowanie nie jestem fanką takich butów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kiedy cała stylizacja jest w ciemnych kolorach, stonowana, a właśnie buty widać z daleka przez kolor :D Mnie się bardzo podoba ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

.

WSPÓŁPRACA