Letnie zestawy z BANGGOOD

22:51


Doskonale wiadomym jest, że jeszcze na początku czerwca, niektóre osoby zastanawiają się, co założyć w najgorętsze dni lata, które już niebawem pojawi się w naszych kalendarzach. Zwiewne sukienki, szorty, basicowe topy i okulary przeciwsłoneczne to must have każdej z nas. 
W tym roku zakochałam się stylu boho, frędzlach i kwiecistych wzorach. Nikogo zatem nie zdziwi fakt, że takie właśnie motywy pojawiają się w przygotowanych przeze mnie zestawach. Współpracując z firmą Banggood, zdecydowaliśmy się pokazać Wam ciekawe części garderoby, które możecie nabyć w ich internetowym sklepie. Wybrałam najciekawsze według mnie modele - szortów, sukienek, okularów i bluzek - tych najpotrzebniejszych rzeczy każdego lata. Zachęcam do zaglądania w linki, Banggood oferuje naprawdę przystępne ceny, a mnie z całego serca zależy na tej współpracy. Całusy moi mili!








You Might Also Like

6 komentarze

  1. ten pierwszy komplet za 77 zł to cudo!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy są całkowicie w moim stylu, czyli tak jak wspomniałaś - boho, frędzle i kwiaty - są to także moje ulubione motywy/style. Jako fanka okularów, szczególnie tych okrągłych zdecydowanie popieram Twoje wybory, gdyż wszystke te kolory są genialne, a wcale nie są drogie!
    Powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawą estetykę. Jak dla mnie, również w tym sezonie góruje styl boho, frędzle oraz pastelowe kolory. Pierwsza stylizacja jest super, nic bym w niej nie zmienił. W drugiej top jest niesamowity. Wszystkie zestawy są bardzo, bardzo dobre. Good job !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :) Zestawy są fajne ale nie do końca w moim stylu :( Jednak te kwieciste spodenki i pierwszy crop top są cudowne <3
    Zapraszam Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :) crop top i pierwsza sukienka są przecudowne!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się pierwszy zestaw ;)
    Poklikałam, powodzenia we współpracy :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń

.

WSPÓŁPRACA